Nauka geografii może być fascynującą przygodą
– zwłaszcza wtedy, gdy odbywa się w dwóch językach.
Uczniowie naszej klasy dwujęzycznej po raz kolejny udowodnili, że nauka przez działanie to najlepszy sposób na zrozumienie nawet najbardziej skomplikowanych zjawisk przyrodniczych 
.
Tym razem tematem zajęć były lodowce 
.
Aby lepiej poznać ich budowę i działanie, uczniowie wykonali makiety lodowców 
.
Dzięki temu mogli w praktyce zobaczyć, jak lodowiec porusza się i modeluje krajobraz
, tworząc charakterystyczną rzeźbę terenu
.
Jeśli chcecie poznać najciekawsze fakty o lodowcach 
, koniecznie obejrzyjcie krótki filmik
przygotowany przez Dominika i Borysa z naszej dwujęzycznej klasy.
Chłopcy dokumentują lekcję
i ciekawie przedstawiają tajemnice oraz ciekawostki tych lodowych olbrzymów.
Takie projekty pokazują, że nauczanie dwujęzyczne to nie tylko język
– to sposób na odkrywanie świata .
Uczniowie rozwijają nie tylko wiedzę geograficzną
, ale też umiejętności językowe
i prezentacyjne
.