Our News

You can read our company's latest news

PROJEKT EDUKACYJNY Z JĘZYKA POLSKIEGO 5b

1030 731 Los Majkelos

W ramach projektu edukacyjnego z języka polskiego, klasa 5B wcieliła się w ilustratorów ożywiających swoimi pracami lekturę „Chłopcy z Placu Broni”. Rysunki urozmaiciły lekcje i pomogły uczniom zrozumieć treść utworu. Pamiętajmy, liczy się nie talent, a zaangażowanie 😊 Zapraszamy na wystawę. Z pozdrowieniami Agata Gierlotka

read more

Warsztaty „Oblicza przedsiębiorczości”

1030 731 Los Majkelos

Zainteresowani uczniowie klas 8 uczestniczyli w spotkaniu z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy opowiadali o swoich doświadczeniach związanych z zakładaniem i prowadzeniem własnej dzielności gospodarczej. Opisywali swoje cechy, wskazywali motywacje, które pomagają im prowadzić własne firmy. Warsztaty zostały zorganizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu. Ewa Musiał doradca zawodowy SP45

read more

Dyskoteka Andrzejkowa dla klas 7 i 8

1000 1000 Los Majkelos

Samorząd Uczniowski zaprasza klasy 7 i 8 na dyskotekę andrzejkową. ŚRODA 30 listopada 2022 godzina 17.30 wstęp:

read more

Szkolna kampania SP45: #RAZEM_SP45

1030 731 Los Majkelos

Droga Społeczności!  od września w klasach I-VIII w naszej szkole prowadzimy zajęcia z edukacji prozdrowotnej, podczas której trenerzy uczą rozpoznawać emocje, demonstrują metody samoregulacji ułatwiające codzienne funkcjonalnie. Do tej pory trenerzy prowadzą zajęcia o tematyce: – „Jak dbać o własne granice osobiste? Czym jest asertywny komunikat zwrotny i jak dbać o swoje potrzeby nie raniąc…

read more

„Stop obojętności! #reaguj” – konkurs

1030 731 Los Majkelos

Zapraszamy uczniów klas V-VIII do udziału w konkursie, „Stop obojętności! #reaguj”, który organizowany jest przez Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach. Jest to konkurs plastyczny ukierunkowany na zwrócenie uwagi społeczności szkolnej na konieczność walki z obojętnością, wzmacnianie postaw empatycznych, pomoc w integracji i nawiązywaniu przyjaznych kontaktów z rówieśnikami. Ma na celu także poszerzenie wiedzy o zjawisku…

read more